Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia. Rozpoczynamy jego realizację, a Ty będziesz na bieżąco informowany o postępie naszych prac drogą mailową na podany przez Ciebie adres.
W celu otrzymania informacji się o postępach w realizacji zamówienia możesz skontaktować się z nami, podając nr zamówienia:
- drogą mailową sklep@sly.pl
- lub telefonicznie +48 786 916 834
Dostępność produktów
Przy każdym produkcie jest podany termin, który opisuje, kiedy produkty mogą zostać przez nas wysłane - od 24 godzin do kilku, czasami nawet kilkunastu dni. Dokładamy wszelkich starań, aby oferta prezentowana na stronie odpowiadała realnym stanom magazynowym, może się jednak zdarzyć, że faktyczny czas dostawy się przedłuży - poinformujemy o tym niezwłocznie.
Jeżeli zamawiasz większą liczbę produktów, czas wysyłki całego zamówienia jest dopasowany do produktu o najdłuższym czasie wysyłki. Można zrealizować zamówienie etapami - w tym celu skontaktuj się z nami lub wpisz odpowiednią adnotację w uwagach do zamówienia.
Forma płatności
Płatności za zamówione produkty należy dokonać niezwłocznie po dokonaniu zakupów wybierając jedną z poniższych form.
Płatność elektroniczna - najbardziej wygodny i bardzo szybki sposób realizacji zamówienia. W godzinach roboczych środki na nasze konto zostaną przelane zazwyczaj natychmiastowo.
Płatność przelewem - czas realizacji zamówienia jest uzależniony od momentu zaksięgowania wpłaty. W zależności od banku standardowo trwa to do dwóch dni roboczych.
Forma dostawy
Czas dostawy zamówionych produktów jest uzależniony od wybranego przez Ciebie sposobu jej dokonania i przedstawia się w następujący sposób:
Firma kurierska umożliwia dostarczenie zamówienia na terenie Polski zazwyczaj w 1-2 dni robocze od nadania.
Paczkomaty 1-2 dni robocze.
Przesyłki zagraniczne dostarczane są w terminie 2-4 dni roboczych od nadania.